Ogłoszenie nr 10454 - 2017
z dnia 2017-01-18 r.
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 319929-2016
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 28401-2016
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 352644-2016
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych: I. 1) NAZWA I ADRES: Wydział Mechaniczny Energetyki i Lotnictwa Politechniki Warszawskiej, krajowy numer identyfikacyjny
155400000, ul.
ul. Nowowiejska
24,
00665
Warszawa, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
22 621 53 10, faks
22 625 73 51, e-mail
zampub@itc.pw.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: uczelnia publiczna
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie rewitalizacji wybranych fragmentów elewacji z częściową wymianą okien w Gmachach Lotniczym i Nowym Lotniczym przy Al. Niepodległości 222 w Warszawie" w ramach umowy nr 1634/MNiSW z dnia 29 sierpnia 2016 r. o udzieleniu dotacji celowej na dofinansowanie kosztów realizacji inwestycji pn.: „Modernizacja obiektów dydaktycznych Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa Politechniki Warszawskiej
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:II.4) Główny kod CPV:45000000-7
Dodatkowe kody CPV:45421132-8
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
| |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 16/11/2016 IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW: Lubren Monika Wereski,
,
Kasztelańska 8,
20-825,
Lublin , kraj/woj.
IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 1236655.84 pln.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
Informacje dodatkowe:
|
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
w związku ze stwierdzeniem konieczności wykonania robót dodatkowych nieobjętych zamówieniem podstawowym lecz niezbędnym do jego prawego zakończenia
V.4) INFORMACJE DODATKOWE: